četvrtak, 03.09.2015.

Maslačak

Oh, ima li nešto ljepše od neba koje je obavijeno svjetlećim kuglicama koje trepću od uzbuđenja i iscrtavaju upravo ono što tvoj um smisli. Nije li to beskonačni put ka onome što si smišljao cijelo vrijeme?

Željela bih da mogu letjeti i zaputiti se nigdje. Željela bih da me vjetar nosi kao maslačka i nagovara me na igru puta gdje me on želi odvesti i tako plešući i izvijajući se do sumraka me spusti onkraj one rijeke iz bajke što nepostoji kako bismo gledali te svjetleće kuglice koje trepću dijeleći tu uzbuđenost s nama.


Gdje je taj Vjetar? Kada ćeš doći i ukrasti me od suhe Zemlje da mi pokažeš Svijet?
Požuri! Što ako me ukrade dijete i otpuše dok ti ne dođeš i tako ću opet otići sa tuđom željom zaboravljajući na vlastitu.

Oznake: maslačak, putovanje, zvijezde, vjetar, želja

- 23:11 -

Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.

< rujan, 2015  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Rujan 2015 (3)
Kolovoz 2015 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Društvo je takvo kakvo jeste. Svatko se ističe po nečemu. Ja sam ovdje da netko čuje moju priču. Ovako je lakše otkriti nekome istinu o sebi. Barem ne znaš tko će te osuditi niti osuđivač ne zna koga osuđuje.